Who would corrupt NANNERZ the most....???

Discussion in 'Cancun Info' started by LLV, Aug 26, 2005.

?

Who would corrupt NANNERZ the most....???

  1. CHAZ

    100.0%
  2. Shezzman

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Jlow

    0 vote(s)
    0.0%
  4. LLV

    0 vote(s)
    0.0%
  5. Gollum

    0 vote(s)
    0.0%
  6. Moosey

    0 vote(s)
    0.0%
  7. Jnasty

    0 vote(s)
    0.0%
  8. Michael F

    0 vote(s)
    0.0%
  9. Jamie

    0 vote(s)
    0.0%
  1. Nannerz

    Nannerz Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    LOL oh dear I'm about to be corrupted...
    I think I like it! lol j/k j/k
    Jason when will you be in dallas? or are you just full of shit?
     
  2. Jlow511

    Jlow511 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Oh, Jason gonna be in Dallas? Do tell what weekend I can make plans to make a visit we can all go party!
     
  3. Michael F.

    Michael F. Moderator/1st CC Member Registered Member

    Joined:
    Feb 17, 2003
    Messages:
    4,033
    Likes Received:
    0
    Location:
    TX
    Ratings:
    +1 / 0
    I'd like to wish I could meet y'all too, but I have little monsters to tend to at home... :D
     
  4. Jlow511

    Jlow511 Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Plan ahead find babysitter and join us hehe!
     
  5. Shezzman

    Shezzman Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Yes u must join us all
     
  6. Michael F.

    Michael F. Moderator/1st CC Member Registered Member

    Joined:
    Feb 17, 2003
    Messages:
    4,033
    Likes Received:
    0
    Location:
    TX
    Ratings:
    +1 / 0
    You aren't planning to be in Texas, are ya?
     
  7. Sol_Gemma

    Sol_Gemma Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    yes, have him opver there instead pls
     
  8. Shezzman

    Shezzman Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    No i was meaning in Spring break
     
  9. whdream

    whdream Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    Yeah Micheal you must come with us SPring Break...
     
  10. soop

    soop Addict Registered Member

    Joined:
    Aug 15, 2011
    Messages:
    328
    Likes Received:
    0
    Location:
    Cornwall
    Ratings:
    +0 / 0
    I was gonna get omar todo that for you lol

    Sent from my SGH-I337M using Tapatalk 4
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice