The Official 2009 Cancun Spring Break Whos Going List

Discussion in 'Cancun Forum' started by BCstandsFor, Nov 11, 2008.

  1. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    good than you 2 can have a drink with me on the 7th when I arrive in England hahaha
     
  2. Lara

    Lara Regular Registered Member

    Joined:
    Sep 2, 2008
    Messages:
    144
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    well i mean yeaaaa it does make the most sense LOL but..... its also a lot more.... who knows we still have time!!! :lol:
     
  3. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    barely............ get booked!!!
     
  4. Lara

    Lara Regular Registered Member

    Joined:
    Sep 2, 2008
    Messages:
    144
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    F OFF jnasty aka "mr. england" LMAO we are gonna book end of december most likely..... :-D ull miss me...... who will be ur dance partner over there?!

    ps.... roadtrip?!
     
  5. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    my dance partner....... hmm........ I am sure I will have several hot british ladies on my arms......no worries there!! And YES, Roadtrip very soon!! Fa shizzle!
     
  6. Lara

    Lara Regular Registered Member

    Joined:
    Sep 2, 2008
    Messages:
    144
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    good luck..... :) but ull have nooooo worries.... and uh this fa shizzle about the roadtrip.... needs to happen.... dirrrrrty p's needs to be hit up along with that amazing mexican food!!!!
     
  7. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    haha yes, cebollas!! That place rocks!!! And dirty P's needs some lara soon hahaha. My bday is the day after thanksgiving, we have a keg and a limo......... too bad you cant be here then! But sometime soon yes!!!
     
  8. Boxy

    Boxy Addict Registered Member

    Joined:
    Sep 25, 2008
    Messages:
    457
    Likes Received:
    0
    Location:
    Worcester, England
    Ratings:
    +0 / 0
    What's money... You're only young once!! Oasis pool partay.... Wooooop :D
     
  9. BCstandsFor

    BCstandsFor I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Mar 18, 2007
    Messages:
    2,122
    Likes Received:
    0
    Location:
    New York
    Ratings:
    +0 / 0
    good luck with partying a "littel bit" :lol:
    welcome to the boards.
     
  10. Lara

    Lara Regular Registered Member

    Joined:
    Sep 2, 2008
    Messages:
    144
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    verrrrrry nice jnasty!!!! im sure you will do it up right!!!!! thatd be so pimp if i could go but ill be in Knoxville partyin all weekend for the Uk vs UT game :) i expect drunk dialsss!!!!

    lol i love spending money.... just gotta have it to spend tho!!!!
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice