I got drunk this weekend.....no......really drunk

Discussion in 'Cancun Forum' started by Fletch, Nov 6, 2007.

  1. Fletch

    Fletch Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    was invited to a semi-formal this weekend, so i decided to go.......yes these pictures are of me and who you all think it is....and no there is nothing going on there, im still going to cancun and still going SINGLE!! lol enjoy

    heres the rundown of what happened. started drinking around 5, just beers, few shots of vodka, turned into shots of jager. Get to semi, sneak in bottle of jager in jacket, proceed to take swigs of it all night, order few more drinks from the open bar....and here is the end result (note, i do NOT remember any of these pictures hahaha)

    [​IMG]
    so here we have me akwardly eating lettuce?

    [​IMG]

    here we have me.....with one eye going one way, one eye half open going the other.....id say it was a good night of drinking

    [​IMG]
    and my favorite.........this is me, passed out at the table.....apparently during dinner
     
  2. hw711

    hw711 Moderator/Dance Machine Registered Member

    Joined:
    Feb 4, 2006
    Messages:
    5,447
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    LOL. Sweet.
     
  3. Zackman

    Zackman I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Nov 2, 2006
    Messages:
    1,691
    Likes Received:
    0
    Location:
    Meeeechigan, USA
    Ratings:
    +0 / 0
    Good job, well done. :claphappy:
    I can tell you were comfortably numb!



    BTW - Who's the chick?
     
  4. Fletch

    Fletch Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    the ex
     
  5. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    damn, now thats funny!! Good stuff!!!
     
  6. claire

    claire Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    well done fletch! sooooo proud *cry cry*

    i had my leaving party the other night in boro, we only take disposable cameras out with us,
    a digital one would just get battered.
    i get them developed tomoro, i'll put some up. i have no memory of the night.
    all i know is i bought a new dress and its soooo cute but the next morning i looked at it and
    it has a rip going right up the front of it. i just pray that happened at home otherwise the pictures
    are going to be a little graphic EEEEK!
     
  7. Zackman

    Zackman I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Nov 2, 2006
    Messages:
    1,691
    Likes Received:
    0
    Location:
    Meeeechigan, USA
    Ratings:
    +0 / 0
    Ex - sex?
     
  8. claire

    claire Guest

    Ratings:
    +0 / 0
    she doesnt look completley amused having to hold up your head in that last one!! ahaha
     
  9. Zackman

    Zackman I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Nov 2, 2006
    Messages:
    1,691
    Likes Received:
    0
    Location:
    Meeeechigan, USA
    Ratings:
    +0 / 0
    Post the pics, they could give jack the ripper new meaning :)
     
  10. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    graphic is ok for this bunch of people claire, you know we dont mind............... :lol: :cool:
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice