Random Cancun Chat....

Discussion in 'Cancun Forum' started by AlbaGirl, Jun 16, 2008.

  1. AlbaGirl

    AlbaGirl Regular Registered Member

    Joined:
    May 21, 2008
    Messages:
    121
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    Whats everyone looking forward to most????????
     
  2. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    Pre game at Slices!! Hell...........sometimes we never even made it to the clubs, we shut down slices hahaha
     
  3. AlbaGirl

    AlbaGirl Regular Registered Member

    Joined:
    May 21, 2008
    Messages:
    121
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    never been to slices, is it good?
     
  4. rikib004

    rikib004 I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Jul 11, 2005
    Messages:
    1,813
    Likes Received:
    0
    Location:
    Yorkshire, England
    Ratings:
    +0 / 0
    Never really saw the big deal with slices...it's just an OK bar

    There are better bars for me

    I look forward to Hard Rock Nights the bar guys are legends and remembered us after a full year!

    Also I'm gonna finally go to senor fuckin.g frogs
     
  5. AlbaGirl

    AlbaGirl Regular Registered Member

    Joined:
    May 21, 2008
    Messages:
    121
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    me too never been yet. haha
     
  6. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    Riki you must do the slide at frogs!! So long as you can swim.......dont pull what andrew did last year by not telling us he couldnt swim! Poor guy nearly drowned :shock: :lol:
     
  7. rikib004

    rikib004 I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Jul 11, 2005
    Messages:
    1,813
    Likes Received:
    0
    Location:
    Yorkshire, England
    Ratings:
    +0 / 0
    Hahaha I heard all about that! Im not a great swimmer but it didn't stop me from nearly dying at Xel Ha and im sure it wont stop me at senors
     
  8. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    the slide is a lot of fun, we make a day of it! Had a LARGE group this year, we hit hooters then walked back to frogs and hit the slide!
     
  9. AlbaGirl

    AlbaGirl Regular Registered Member

    Joined:
    May 21, 2008
    Messages:
    121
    Likes Received:
    0
    Ratings:
    +0 / 0
    where does this slide go? lol in the lagoon? ewwwww
     
  10. EngineerGuy

    EngineerGuy I can choose my own title Registered Member

    Joined:
    Apr 15, 2004
    Messages:
    14,017
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chicago
    Ratings:
    +0 / 0
    yep, into the lagoon, it is fenced off so there are no aligators or anything in that area. ya, the lagoon is nasty but it doesnt seem too bad at senor frogs. Its fun
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice